Denna knallblå lilla tub fick även den ramla ner i kundkorgen när jag handlade Sleek förra veckan. Detta är den sista prylen från den beställningen - förrutom två werthers original som satt fast i bubbelplasten! Gotti-gotti (om jag nu inte försökte undvika socker) men jag uppskattar gesten!
 
Det är alltså läppigment - typ flytande läppstift. Denna blåa galning tänkte jag blanda med mina H&M Lip Tints eftersom jag saknar en lila... Jag är helt insnöad på lila och violetta läppar just nu. Vet inte varför men det finns inget bättre just nu.
 
Älskar namnet Peek-a-bloo ^^ och varningen om att ta lite - jo det stämmer!
Här kan ni se hur närmast sanslöst knallblå den faktiskt är - detta är dessutom en miniskyl lite klick jag dragit ut på handen. Vi snackar 2 mm sfär om inte mindre. Jag skulle ha kunnat färga hela handryggen blå med den lilla lilla klicken.
 
Ska leka lite med färgerna i helgen tänkte jag - för att se om jag kan få till några snygga kombos!
#lipstick, #tint,

Kommentera

Publiceras ej