Dessa hittade jag här om dagen och blev kär på studs. Köpte två och var tvungen att springa och köpa fler igår.
 
 

Ska utvärdera dessa var för sig i kommande inlägg men det som är så fantastiskt grymt bra med dessa är att de går så lätt att blanda med varandra för att kunna skapa sin egen färg. Jag har bland annat blandat orangea Tangerine med rosaröda Raspberry red för att skapa en superknallig korall.
 
Dessa sitter grymt bra, i torsdags strök jag på färgen kl 7. Vid 13 efter ett antal koppar kaffe, ett mellanmål samt lunch så fanns det fortfarande färg kvar. Den var i och för sig inte alls lika knallig eller påtaglig. Läppen var mer infärgad än att man hade läppstift men jisses det anser jag vara bra bärtid.
 
De är inte helt matta när de torkat men inte heller glossiga, jag skulle kalla finishen lutar mer åt satin.
 
Jag trodde de skulle vara utorkande på mina läppar men inte då. Visst de är inte heller återfuktande men med tanke på bärtiden så anser jag de vara helt fenomenalt!
 
Jag undrar om de finns ytterligare färger...? För jag anser att när ett så här pass grym läppfärg kostar 39.50 så måste man nästan ha ALLA färgerna, speciellt när man tänker på att de kan blandas.
 
 

Kommentera

Publiceras ej