Här har det samlars en hel del sen sist...
 
 
Scoll Active Repair K+ - Kräm för sprukna hälar
 
Denna lilla tub är guld värd om en spricka har dykt upp. Jag smörjer med denna på kvällen, lite kirurgtejp över och sen sockar på. På morgonen så har sprickan slutit sig om inte dragit ihop helt. Hälen är mjuk och len dessutom. Kladdig men bra! 
 
Formula 10.0.6 Deep Down Detox Ultra-cleansing mud mask
 
En citrusdoftande djuprengörande lermask. Den funkar någorlunda på mig rengöringsmässigt men är lite för hård för mig - jag är lite för torr för att denna ska bli bra. Bra pris på ca 100 - tuben har räckt i evigheters evighet.
 
Dove Hair Theraphy Intense repair express intensiv balsam
 
Inpackning/balsam. Bra budget alternativ som kommer i klämtup - ej de förbenade burkarna - när ska tillverkarna lära sig att det är opraktiskt att försöka fiska upp inpackning ur en burk? speciellt när man står i duschen?! Doftar neutralt Dove:igt. Helt värt sitt pris!
 
Garnier Respons Avocado Oil and shea butter Balsam
 
Mitt favvo balsam - gör mitt hår supermjukt, doftar mumma och är dessutom larvigt billigt. Hittade på ÖB för 15 kr sist tror jag. Står redan en ny i duschen plus en back up i skåpet (tas denna bort kommer jag att gråta FLODER).
 
Clarasonic borsthuvud sensitive
 
Inte glömma att byta Borst huvud. Jag ser till att tvätta det ordenligt efter varje gång jag använder min Clarasonic - vilket inte är mer än ett par gånger i veckan nu. Så jag har inte hållit så hårt i detta med 3 månader..
 
Clinique Quickliner for lips #12 Deep red
 
Bittert nog så har jag knappt hunnit använda denna - även om jag haft den ett tag. Den vägrar helt enkelt att skruva upp sig :(
 
H&M Liquid Eyeliner - svart
 
Billig eyeliner som ja - den funkar typ, men det finns andra för liite mer pengar som funkar mycker bättre så jag skulle hålla mig undan från just denna.
 
Clinique Lash Power Mascara
 
Min standard mascara - Jag ska inte tjata så mycket mer än att bara säga att denna är basvara i mitt hem.
 
Kicks Spray Cleaner for Make-up brushes
 
För tvätt mellan tvättarna så att säga. När man snabbt behöver få ren just den där borsten - utan att behöva vänta på att den ska torka... Har redan köpt en ny. Jag skulle dock aldrig ersätta att tvätta borstarna ordentligt!
 
The Body Shop Honeymania Body Butter
 
En liten burk body butter som tog lång tid att ta slut på. Jag är inte en älskare av bodybutters. Det är för kladdigt. Och jag föredrar friska dofter - denna var för sötsliskigt blommig. Nope inte nåt jag kommer köpa igen (fick den gratis en klubbdag tror jag så jag behövde inte ens betala för den första gången)
 
Clinique 7 Day scrub Cream
 
En förpackning som jag fått i Clinique bonus - den är en ganska bra skrubb men jag tycker inte att den är värd ordinarie pris - speciellt inte eftersom den nästan alltid är med i bonusarna så jag har ett lite lager av dessa. (mascaran ovan gör att jag alltid får bonusen ^^)
 
Isadora Velvet Touch Compact powder -Sheer Transperant
 
Ett riktigt bra budget puder! Har ett antal som ligger och "skräpar" i diverse väskor och necessärer. Hinner sällan ta slut på den eftersom jag alltid använder olika men har försökt ta slut på några nu som är "halvslut". Kommer nog ha tagit slut på en till innan nästa omgång "de tog slut!"
 
Clinique Deep Comfort Hand and Cuticle Cream
 
Denna handkräm har jag recenserat förut och ja - läs själva.  
 
Original Source
 - Lime Shower gel - min absoluta dusch favorit. Denna finns alltid i lager hemma hos mig.
 - Pink Grapefruit Shower gel - ett prov, gillar den men inte lika mycket som lime
 - Shea Butter and Honey nourishing Handwash - också en stående favorit. Känndes som en smärre katastrof när den tog slut men eftersom jag hade andra att testa har jag inte plockat fram en ny förrens jag har tagit slut på den som står där nu...
 
Samt:
Tvätt svamp - denna har jag med som en påminnelse om att byt dessa ofta!! Det samlas massor med bakterier i dessa.

Kommentera

Publiceras ej