God morgon!
 
Jag tänker börja en rad teman denna vecka för att lättare få ordning på detta med bloggandet.
 
Först ut är "Färgglada Måndag". Jag vet inte hur det är med er men måndag är inte min favoritdag i veckan om vi säger så. MEN något som gör mig glad är färg så jag tänke att vilken dag är bättre att bjuda på färgglada sminkningar än just måndagar?!
 
So here goes:
 
Vi börjar lite smått med rosa eyeliner - blev lite skakig men jag bjuder på det!
 
Produkter:
 
Ansikte:
Garnier 5 sec perfect blur primer
Neutrogena Healthy skin Liquid Makeup #10 Classic Ivory
Maybelline Fit me Concealer #15
The Balm - Sexy Mama puder
Nars One Night Stand Palette - Laguna & Deep throat
Bryn: Maybelline color tattoo 24hr #40 Permanent Taupe
 
Ögon:
Mac paint pot - Bare Study
MUG Bling
Omärkt ljust olivgrön matt skugga
Miyo Eyeshadow - Chili (blandad med lite Emma S face mist)
Svart eyeliner (kommer inte ihåg vilken jag tog..)
Bare Minerals - Lash domination mascara
 
Läppar:
Isadora Perfect Matt Lipstick #06 Deco Rose
 
#eyeliner, #färgglad, #måndag, #rosa,

Kommentera

Publiceras ej