Dags för en ny "De tog slut"
 
 
#Derma nature fragrance free wipes
 
Ganska basic wipes. Använder dessa främst när jag swatchar eller är riktigt lat (gällande det lata har jag nu hittat nåt bättre men det kommer i ett annat inlägg)
 
#The Body Shop Shea Scrub
 
Älskar doften men jag tycker att det inte riktigt att det är värt besväret i detta fall. Svår burk att ha att göra med, får mest bara ner en massa vatten i burken vilket leder till att massan som man ska skrubba sig med blir ännu mer oregerlig. Tycker den är ganska flottig och den ger inget direkt riv alls. Nej denna köper jag inte igen.
 
#Apolosophy Solcreme Ansikte SPF 30
 
Denna användes flitigt. Gör sitt jobb, blir inte allt för vit och solkrämig och den har ett bra pris. Har inga problem med tilltäppta porer när jag använder denna men tyvärr har den börjat lukta härsket. Köpte denna i slutet av säsongen förra sommaren så den borde ha hållit måttet nån månad till då den ska hålla 12 månader från öppnande. Har dock fått god användning av den så jag sörjer det inte. Använder denna i kombo med min BB creme när det inte är allt för soligt. Annars blir det SPF50!
 
#Garnier Ambre Solare Resisto Kids SPF50
 
Min handväskskamrat under sommaren (Städade ur handväskor och hittade då denna). Jag bränner mig på 3 röda så alltid hög SPF så fort jag inte är helt täckt med kläder.
 
#Clinique Superdefens SPF 25
 
Min dagliga fuktkräm sen ett antal år tillbaka. Älskar denna!
 
#Aussi Miracle Moist schampoo
 
Bra schampoo som inte torkar ut håret men som gör det helt rent. Har lite problem med bubbelgumsdoften men den sitter in i så länge tack och lov.
 
#Clinique Lash Power Mascara
 
Min favoritmascara som jag skrivit mer om här 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej