Det perfekta "Snövit-rouget" enligt min mening. Ger den där vinterrosiga, rodnande, friska färgen till kinderna. Älska den färgen!
 
 
 
Att det kommer i en snygg dosa (dock väldigt plastig och lätt) med rosrelief i skadar ju knappast.
 
Om man vill pilla lite så är det ju inte mindre än 4 olika färger i denna.
Den ljusa rosa i mitten hade översprej av glitter som är med på swatchen här ovan men försvann efter det.
 

Men allra finast tycker jag att den är när man blandar ihop dem!
 
Jag måste säga att det är rejält med tryck i färgerna. Det gäller att vara lätt på handen för att inte få clownkinder.
 
Jag snurrar borsten lätt över alla färgerna, jobbar ihop dem lite i locket och sen blåser jag ordentligt på borsten för att få bort lite mer. Trots det så gäller det att vara försiktig med applikationen så att man inte tar för mycket.
 
Att det kräver en del arbete tar jag, för hujedamig vilken fin färg det blir! För 39.50!
 
Denna får full pott av mig för ja, jag vet inte hur jag kunde leva utan denna i mitt liv?
 
Betyg: 5 av 5
 
 
#blush,

2 kommentarer

Melinda Zdraveski

12 Mar 2014 08:50

den verkar ju jätte bra

Svar: Det är den, jag är fullkomligt förälskad! För det priset så tycker jag absolut att det är värt att testa! :)
Petra

filippa

12 Mar 2014 09:36

Har länge tänkt på att köpa detta, så får slå till snart :)

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra!
Petra

Kommentera

Publiceras ej