Denna lilla goding är det perfekta MLBB (My lips but better) stiftet för mig. Det irriterande är att det är stört omöjligt att få tag på här i Sverige!
 
Jag fick denna i gåva vid kök  på Macy's i NYC i april.
 
Det är en lilatonad bärig rosa, väldigt skir, väldigt återfuktande. Det är ett stift som känns riktigt skönt att ha på läpparna. Och glömmer man spegeln är det lugnt - det är väldigt förlåtande att applicera blint.
 
Detta är min totala favorit bland alla mina läppstift och jag var närmast förkrossad i nån vecka när jag inte kunde hitta den hur mycket jag än letade. Det visade sig till slut att den hade emigrerat till en väska som jag var övertygad om att jag hade tömt på ALLT och stoppat in längst bak i garderoben. Den totala lyckan när den hittades - det var änglakörer kan jag lova!
 
Nu flörtar jag med alla som ska till staterna så att jag kan fylla på med några i reserv. Än så länge har dock det inte lyckats... Men skam den som ger sig! Denna älskling tänker jag inte leva utan!
 

Kommentera

Publiceras ej