Huga, namnet är ju brutalt MEN detta lilla stift är jag redan kär i.
 
För se bara på ytterförpackningen!!
Den är ju bara så otroligt fin. Gulddetaljerna, den rosa färgen, den suddiga blomsterkvisten..
För att inte tala om hylsan!?
En TUNG guldfärgad hylsa - OH!!
Och sen färgen... jag säger bara färgen!
Nom! Nästan lika gott som jag gissar att bäret stiftet är döpt efter är - hybrid mellan björnbär och hallon. Kan ju inte vara något annat än gudomligt.
 
Har inte lyckats ta nån läppbild än eftersom dessa bilder togs efter den brutala arbetsdagen jag hade igår - låt oss bara säga att jag ville inte fånga det på bild... MEN jag har storartade planer på en look med denna, samt ett utlåtande gällande hållbarhet, känsla osv.
 
Oj just det - glömde nästan: denna skönhet kostade mig endast 60 kr på Elevens rea - bara det gör detta till en pärla i min värld. Jag bara älskar att göra bra klipp!

Kommentera

Publiceras ej