Här kommer några av favoriter med lite recensioner
 
Min favoritduschgel:
 
Original Source Lime - Jag bara älskar denna duschgel!
Den doftar underbart fräscht av limegodis. Det är en mjuk, lite seg gel som ger ett återfuktande lödder. Man känner sig dunderren men inte alls uttorkad. Och doften hänger kvar ett lite tag efter duschen men inte så länge så att den inkräktar på parfym eller så.
 
Handkräm:
Clinique Deep Comfort Hand and Cuticle Cream
 
Detta är lite av en lyxprodukt för mig men den är så underbar att jag inte kan leva utan den! Denna fantastiska kräm hittade jag när jag gav den till mamma i födelsedagpresent för ett par år sen. Hon hade kämpat med psoriasis i händerna i ett par år och hade massor med mediciner men hade svårt att hitta en daglig handkräm som höll händerna återfuktade. Hon började använda den och helt plötsligt började psoriasisen bli bättre. Hon har nu helt slutat med medicinerna och smörjer bara in händerna med denna 2 ggr/dag och hon har nu inga problem alls.
 
När jag själv fick samma problem 2 år sen hoppade även jag på det tåget och halleluja det funkar!
 
Det är en tjock balsamlik kräm som återfuktar helt fenomenalt bra. Den lämnar lite av en hinna men sjunker snart in helt.
 
Ansiktskräm:
Oparfymerad A-creme
Denna allt-i-allo-kräm som jag älskar den!
 
Detta lilla mirakel funkar till allt! Jag använder den främst som ansiktskräm men den har fått hoppa in och ta hand om torra händer, fötter, armbågar - ja, till hela kroppen faktiskt.
 
Det som är så bra med den som ansiktskräm är att den funkar när jag är som torrast och när jag är som fetast i hyn och allt där emellan. Den återfuktar och återfettar utan att lämna någon fet hinna efter sig. Huden känns "plumpad" när jag använder den. Love!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej